• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fira 50-åring i husbil

E

Ebear

Guest
Hej, kanske fel forum för det här men provar ändå.:p

Min sambo fyller 50 år under februari. Vi tänkte åka bort med husbilen under födelsedagen och vara borta mellan fyra och fem dagar. Är det nån som har firat sin 50 åriga födelsedagen i husbil? Tar gärna och tacksamt emot tips på både resemål inom Sverige och nån form av aktivitet. Utgång Gävle.

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Fira 50 iåring i husbil

När Gunnar, min man fyllde 60 den 1 mars för några år sedan
Jag bokade rum och middag på Hotell Green i Tällberg

Vi tog husbilen och övernattade utanför Borlänge.
Födelsedagen började med ett besök på Clas Olsson i Insjön :D
Sedan fortsatte vi till Tällberg med middag och ett par nätter på hotell.

Det var fint & uppskattades

Carina

E

Ebear

Guest

Jättetack för ett bra tips Carina. Ligger dessutom inte allt för långt bort från Gävle. Helt klart ett intressant alternativ.

Gunilla & Bernt

FD HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
1262
Medlemskap
2021

Hej Eva,
Jag skulle vilja föreslå Sätra Brunn i närheten av Sala. Där stod vi förra vintern, där vi hittade en elstole som var ledig. Gym , massage, bad inne och ute i tunna, bastu och en härlig atmosfär. God mat finns även där !
Lycka till !

F

F.d. 15719

Guest
Sv: Fira 50-åring i husbil

Även vi har firat en femtioåring i husbil - men fyller man den 16 juli så funkar det ju bra!

På lördagen hade vi fest i farfars trädgård för familj och vänner och dagen därpå åkte vi med kompisens Cheva till Ängskärs camping (nära Lövstabruk) för eget firande - typ champagnefrukost och sånt. På kvällen fick Agne fira som han helst vill, med ett kastspö på en klipphäll vid Östersjön och den lilla enkilosgäddan fotograferades innan den fick simma hem igen.

Vi var säkert föremål för en viss spekulation vid diskbaljorna - "dom där med blombuketterna" - har dom gift sig eller?

Och som ni ser var Agne en mycket nöjd och lycklig man! :)

/elisabeth

Bilagor

• 20070716067.jpg
    20070716067.jpg
    1,3 MB · Visningar: 2
Toppen