• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fira 10 år även i Skåne?

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Fira 10 år även i Skåne?

Har du några egna idéer om var det går att ordna och kan du fixa det?

I så fall lägg in det under träffar, behöver du hjälp att lägga in det så hjälper webbadmin dig.

Kommun
Lomma
HBK-Nr
22275
Medlemskap
2025

Oj, vill nog bli lite varmare i kläderna först. Men absolut framöver är vi inte främmande för att fixa.
Trodde kanske att det redan fanns tankar om att fira 10 år. I all enkelhet, sammanstråla de som bor nära kring Malmö t.ex. Kanske är några som är sugna.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det behöver inte vara särskilt jobbigt att ordna men det finns kanske flera i Malmö området som kan tänkas fixa det.

Jag och hustrun ordnade 5års jubiléet i Malmö genom att kontakta en restaurang med god mat och övernattning på parkeringen utanför. Denna gång har vi tänkt komma som gäster! :cool:

Se: http://www.husbilsklubben.se/forums/t53440/

Kommun
Lomma
HBK-Nr
22275
Medlemskap
2025

Jag är gärna med och fixar, finns det någon mer från/kring Malmö som vill vara med och ordna?
Hör av er, så slår vi våra klok huvud ihop. /Lisa Granbom

Toppen