• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Finns det någon Tec-klubb??

Janne & Judith

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
5238
Medlemskap
2022
Vi har nyligen blivit med vår första husbil, en Tec 708. Vi var ute nu i helgen, det var 2 minusgrader på kvällen och vi tyckte att det var kallt på golvet(finns inga mattor på golvet). Är det någon som vet om det finns formsydda mattor att köpa eller om det finns någon som kan sy mattor?
Sedan undrar jag också om det finns någon Tec klubb?
MVH/Janne

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021
Sv: Finns det någon Tec-klubb??

Vi har nyligen blivit med vår första husbil, en Tec 708. Vi var ute nu i helgen, det var 2 minusgrader på kvällen och vi tyckte att det var kallt på golvet(finns inga mattor på golvet). Är det någon som vet om det finns formsydda mattor att köpa eller om det finns någon som kan sy mattor?
Sedan undrar jag också om det finns någon Tec klubb?
MVH/Janne
Hej! Jag har varit och tittat på TEC 708 och jag blev förtjust i bilen så det kan bli min nästa Husbil. Nu har jag TEC 654 och är i stort sett nöjd med den men 708 har det som jag saknar. Vad jag vet så finns det ingen TEC klubb, men du kan ta kontakt med Husvagn Svensson dom vet.
Mvh Frank

F

F.d. 7282

Guest
Sv: Finns det någon Tec-klubb??

Vi har en TEC 662 ti. För oss finns bara en klubb, HBK så klart :D:D

// Pär

Toppen