• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Finns det lik i lasten?

F

F.d. 25867

Guest
Har tittat på en FIAT ELNAGH sleek från 2001. Den har gått 8100 mil under dessa år med har haft SJU ÄGARE?
Senaste ägaren har haft den i två år. Borde man ana ugglor i mossen?

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Finns det lik i lasten?

Har tittat på en FIAT ELNAGH sleek från 2001. Den har gått 8100 mil under dessa år med har haft SJU ÄGARE?
Senaste ägaren har haft den i två år. Borde man ana ugglor i mossen?

Inte nödvändigtvis, många husbilar körs endast några hundra mil per år. Som marknaden har sett ut det senaste decenniet kan bilen även tänkas ha stått längre perioder hos handlare.
Men kolla servicehäftet och ta gärna kontakt med någon av de tidigare ägarna.

aake

F

F.d. 25038

Guest

Eller kolla lastvikten kan vara typ -50 kg .

F

F.d. 25867

Guest

Inte nödvändigtvis, många husbilar körs endast några hundra mil per år. Som marknaden har sett ut det senaste decenniet kan bilen även tänkas ha stått längre perioder hos handlare.
Men kolla servicehäftet och ta gärna kontakt med någon av de tidigare ägarna.

aake
Tack från Krokom. Där jobbade min farfar för 100 år sedan på sulfitfabriken:spinny:

F

F.d. 25867

Guest

Hittat en nytt objekt. EURA MOBIL med 2,9 Mercedesdiesel som bara gått 7100 mil.
Med automatlåda! 279 000 kr.

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Hej, sju ägare i bilreg. behöver inte vara så farligt. Om det börjar med en firma och bilen är inbytt varje gång så blir det.

Firma - Ägare1 - Firma - Ägare2 - Firma - Ägare3 - Firma.

Alltså bara tre ägare som kört med bilen.

M.v.h. JANKRO.

Toppen