• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Finland

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Hej vi har tänkt åka till Finland i sommar ,men vi har hund,har någon åkt till Åland och sedan kör så långt de går och sedan tagit nästa färja,om någon åkt det på de sätt så vi jag gärna höra hur ni reste,gärna med plats och restider och färjor.Tack på förhand.

B Löwgren

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Finland

De är inte hunden de gäller han har pass mm, utan var jag behöver åka med båt och mellan vilka hamnar var när hur

leihag

FD HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
11558
Medlemskap
2023
Sv: Finland

Vi åkte 2015 till Åland från Grisslehamn, några nätters frikamping på Åland bla.
inne i Mariehamn. Löste biljett för den norr färjelinjen där man måste övernatta minst en natt på någon av småöarna. Men försök undvika ön Kumlinge där var det på alla platser förbud att övernatta utom Campingplatsen och öborna kollade verkligen och påpekade. Vi löste och betalade biljetten på huvudkontoret i Mariehamn, då fick man 10 % på 900 kr. Ska ni åka direkt så välj Finnlines från Kapelskär till Nådendal priset mer än hälften de än andra linjernas och då ingår även måltider i priset.

leihag

Toppen