• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiat Hymer B 644 EX 2001 manual

P

Pilote84

Guest
Köpte min husbil som har allt vi önskar. Med en lastvikt på 1090kg, dubbelgolv och ett enormt garage så får vi plats med allt ungarna och vi behöver ute på tur. Dock saknades manual för husbilen samt aldepannan. Är det någon som har en och kan kopiera av den till mig eller vet var jag kan få tag på en så är jag supertacksam. Ett par andra frågor; På bakstammen sitter det två uttag uppe för ett cykelställ. Jag har ett ställ för 2 cyklar i garaget men vill flytta ut cyklarna på bakstammen för att göra mer plats i garaget. Vilken typ av cykelställ ska jag köpa, han jag köpte husbilen sa något om att nederkanten har fästen med sugproppar. Någon som har en liggande till salu?
Det är ett Alkochassie på husbilen. Jag har ett scooter ställ som är gjort för Alkochassie, betyder det att man kan använda det till alla modeller av alkochassien? Det står Burstner på stället.
Markisen är ett omnistore. Vi skulle vilja ha väggar till den. Hur ska man veta vad man ska köpa?
 
Toppen