• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat generalagent

F

F.d. 52994

Guest
Är det någon som vet vem som är generalagent för fiat numera. Jag letar på nätet men hittar inget. Talade med Van service i Umeå och dom säger att det finns ingen? att dom tar in bilarna själva? Jag har dock hört att Fiat själva skulle ha en ny organisation, nån som vet

S

suneAl

Guest
Sv: Fiat generalagent

Hej Kurt

FIAT Group Automobiles Sweden AB
Färögatan 33
16451 KISTA

08-58837000

Vd Martin Rada

Transportbils ansvarig: Peter Grahn

Häls Sune

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Blir inte förvånad av detta svar från Van-Service i Umeå.
Dom visste inte ens var man kopplar in datorn till en Hymer 654

G

Göran & Carola

Guest

Dom är väl relativt nya som Fiat serviceverkstad?

F

F.d. 52994

Guest

Dom är väl relativt nya som Fiat serviceverkstad?

Dom visste inte ens vem som var generalagent, jag tror inte dom vet nånting.
Jag har fått kontakt med en kille på Fiat i Kista och han håller på att kolla om min bil går att väga upp. På skylten i motorrummet står det 3400 kg, han tror att jag kan få upp den med 100 kg, det blir iaf lite mindre böter

F

F.d. 53086

Guest

Vad jag förstått så är det den Danska importören som tagit över ansvaret även för Sverige och min ÅF tycker att samarbetet fungerar väldigt bra (jämfört med tidigare). Namnet på denna importör har jag inte fått via ÅF utan bara kollat på nätet ock då fick jag svaret: Fiat Group Automobiles Denmark A/S om detta nu är korrekt.

Toppen