Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej
Någon som vet något mer om den så kallade Fiat dieselskandalen som börjar torna upp sig i Europa?
mvh
Fincan
Du menar advokatfirman PGMBM's mass-stämning ? Den är väl bara ett led av det som skett tidigare inom Volkswagen koncernen. På klassiskts "amerikanskt" manér försöker nu en stor byrå skapa upprorstämning så att man kan klämma Fiat Chrysler på så mycket det bara är möjligt med så många målsägare som det går att skrapa ihop via en internationell hemsida som kallar på uppmärksamhet. Man kan väl i alla fall möjligen tolka det som att det är "för egen vinnings skull"... även om det kanske finns något frö av seriositet någonstans i även denna härva...
hoppas att vi slipper se på en ställplatsSom en konsekvents av mitt skrivna, av det jag läst mig till, är nu och efter moget övervägande, husbilen såld. För många ”mörka moln” börjar torna upp sig i nära framtid tyvärr. Men friheten på hjul fortsätter vi med, med en husvagn. Inte alls samma sak naturligtvis, men på vissa områden bättre. Så nu är vi tillbaka där vi var en gång.
Mvh
Fincan
Du menar med husvagn? Det är inte alla ställplatser som förbjuder husvagn.hoppas att vi slipper se på en ställplats