• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat 2007- motor versioner?

zumpen

HBK Intresserad
Kommun
Linköping
Hej alla jag var igår och köpte en Fiat Miller Oklahoma 07- säljaren sa att det var en 2.3 liters 130 hästare, men läste någonstans att det är bara dom 5 växlade som är 130 hästare, det sitter ju en 6 växlad låda i denna bil och det skulle då vara 157 hästar om det jag läste nånstans stämmer. jag har ju inte fått bilen än och har ju inga papper att kolla detta. men kan det vara så att han missat detta så är det väl bara possitivt? =)

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Fiat 2007- motor versioner?

Hej!

Min LMC är en en 07:a, 2,3 liter, 130 hk och sexväxlad. Tror faktiskt inte att det finns någon 5-växlad efter 07 på Ducaton 250. (Dvs den nya modellen)

Leifw

FD HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
2215
Medlemskap
2021

Det är 2.2 liter 100 hk (Ford motor) som är 5 växlad.

F

F.d. 3847

Guest

Nja då skulle det vara en 2.8liters då.

F

F.d. 29781

Guest

Grattis! Vi har en likadan, och är väldigt nöjda. Det stämmer att det är en 6 växlad 130 hk. Även om det är en budgetmodell så är det mycket bil för pengarna. Vår första resa gjorde vi till Dubrovnik, den gick som tåget. Lycka till, kanske vi ses "outthere".

Toppen