• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

felskrivet

F

F.d. 3088

Guest
Någon mera än jag som märkt att det står H8 till halvljuset i instruktionsboken fiat 03--
lampan går ju knappt att få tag på när man är ute och åker inte ens biltema, det är den med böjd kontakt Bmw 3serien använder densamma
Jag fick tag på en till slut, när jag på kvällen efter middagen och lite rött skruvade bort grill och ljusinsats blev jag :confused::mad: där satt en H7. Eftersom jag intagit två glas rödtjut fick jag glatt skruva ihop grejorna igen, livet är en prövning:D

Gurra

F

F.d. 25023

Guest
Sv: felskrivet

Tur att jag inte läste instruktionsboken, men det bidde fel ändå.
Hade bara H4 hemma, så det blev att skruva igen allt och köra till macken och betala en hundring för H7, och göra om jobbet igen...
Nästa gång är det lättare, alla skruvarna var igenoxiderade och nästan omöjliga att få loss. Nu är de grafit"oljade" och lätta att öppna.
hälsn jyrkla

Toppen