• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fejkannons????

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Fejkannons????

Det är något skumt med bilderna. På exteriörbilden ser vi att kylskåpet sitter på bilens högra sida men interiörbilderna visar ett kylskåp på bilens vänstra sida. Interiören visar också ett badrum längst bak samt sängar i "golvnivå" men lastluckan avslöjar högt placerade sängar och knappast ett badrum längst bak.

I

Ice-Man

Guest
Sv: Fejkannons????

Anmäld! Telefonnumret finns inte listat heller (förmodligen oreggat kontantkort).
Jag har inte mycket till övers för bluffare och tycker oegentligheter skall anmälas, sedan är det ju upp till Blocket att agera - de har anställt folk till sådant, bara att hoppas att de försöker sätta dit eventuella bluffare. Bättre att anmäla en gång för mycket än för lite.

Toppen