• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fc camping Gäddede

B

Bengt & Gunni

Guest
Vi kör nu vildmarksvägen.Mycket vackert o med gott om fina ställplatser.Eftersom det är kallt på nätterna,tar det på batterierna,så det kan vara fint att få tillgång till el ibland.Vi tog därför in på Gäddede camping.Vi brukar undvika campingar så mycket som möjligt,men om alla campingar vore som den här skulle vi nog utnyttja dom mer.Trevligt bemötande,gott om plats o bra pris.130 kr/dygn plus el 50 kr.Varför kan inte ett sånt koncept fungera i hela Sverige?
//Bengt & Gunni

Smeden

HBK Medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
28
Medlemskap
2025
Sv: Fc camping Gäddede

Brukar heller "aldrig" ta in på campingar, men jag sökte vid tillfällle denna resa en Tapp/Fyll, och sprang på en liten Camping för 40kr/natt plus eventuellt el för 40kr.

Så visst går det tydligen!

Hälsar
Kåre

F

F.d. 15793

Guest

himla bra camping vi tycker om värdarna mycket trevliga o fin natur hoppas alla kunde vara sånna

F

F.d. 50865

Guest

Lyfter tråden. För några dgr sen kom vi till Gäddede camping i åska och regn. Oturen var framme och Lasse backade mot draget på en husvagn. Som tur var blev det inte skadat, men bakre stötfångaren på vår bil lossnade.

Paniken kom, och min ilska steg. Vad skulle vi nu göra ? Men tack vare campingvärden, blev vi lugnade. Det här löser vi i morgon, sade han.

Morgonen efter kom han och nitade fast stötfångaren, så vi kunde åka vidare.
Det kallar vi för service.

Toppen