Dagen efter.
Igår skulle jag vara duktig och tvätta Hannibal utvändigt.
Även taket skulle göras rent.
Tar fram min LÅGPRISstege 7 stegs, kliver upp till rätt höjd och börjar skura.
Plötsligt ger sig plasten på den plattform jag står på och jag faller igenom den och blir fångad i stegen samtidigt som den faller ut mot gatan.
Jo då, landar baklänges med mina +100kg och dunkar i huvudet med studds i asfalten på gatan.
Ligger en stund där och känner efter var jag är, i livet här eller hos HinHåle(det senare hade passat bra pga snålhet)
Tänkte även så här, nära pensionen men...!!!
Ja nu är jag på bena och skall till Örkelljunga för test av gasoltäthet och fuktkoll.
Min kropp får ta det lite lugnt ett tag, har svårt att sitta och övrigt gnäll.
Men med dagen har vi ställt på och första tur blir nog till helgen.
Jag skriver detta för och känna om huvudet fungerar, och med en förhoppning att stegklättrare kollar sitt redskap.
Jag har iallafall bankat in lite vett i skallen.
Nu är våren här och njut av tillvaron.
Stephan
Igår skulle jag vara duktig och tvätta Hannibal utvändigt.
Även taket skulle göras rent.
Tar fram min LÅGPRISstege 7 stegs, kliver upp till rätt höjd och börjar skura.
Plötsligt ger sig plasten på den plattform jag står på och jag faller igenom den och blir fångad i stegen samtidigt som den faller ut mot gatan.
Jo då, landar baklänges med mina +100kg och dunkar i huvudet med studds i asfalten på gatan.
Ligger en stund där och känner efter var jag är, i livet här eller hos HinHåle(det senare hade passat bra pga snålhet)
Tänkte även så här, nära pensionen men...!!!
Ja nu är jag på bena och skall till Örkelljunga för test av gasoltäthet och fuktkoll.
Min kropp får ta det lite lugnt ett tag, har svårt att sitta och övrigt gnäll.
Men med dagen har vi ställt på och första tur blir nog till helgen.
Jag skriver detta för och känna om huvudet fungerar, och med en förhoppning att stegklättrare kollar sitt redskap.
Jag har iallafall bankat in lite vett i skallen.
Nu är våren här och njut av tillvaron.
Stephan