• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Faran ej över

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: Faran ej över

Hoppas ni klarar er utan evakuering. Måste dock kännas bra att ha husbil i den situationen...

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Hoppas att allt går bra ,eller så bra det kan gå när läget är som det är ...

Konstigt att dom nekade det ryskaplanet som kunde ta 40 kubik för med den kapasiteten så kanske man kunde dom andra vila lite .

F

F.d. 53358

Guest

Jag kan förstå det. fyra flygplan och en massa helikoptrar plus massor av folk på marken. Allt detta på en ganska begränsad yta, trots att ytan är stor. Att få en flygkrasch uppe i allt detta, vore förödande.
Jag tycker de skött detta på ett bra sätt hittills. En person död, några brännskadade, räcker gott.

F

F.d. 52943

Guest

Kanske tillräckligt svårt att hålla reda på ett antal, relativt långsamma, helikoptrar i luften, tillsammans med fyra snabbare propellerplan. Att dessutom få in ett stort supersnabbt jetplan i samma begränsade luftrum skulle ställa mycket stora krav på trafikledningen för att kunna upprätthålla en åtminstone basal flygsäkerhet.
Förstår problematiken.

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Det går väl o låna in erfarna flygledare också Det finns många stora flygplatser som har minde space o jobba med. Tyvärr handlar det nog om politik :(

Toppen