• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fantastisk service & kundbemötande

Carthi51

HBK Medlem
Kommun
bollnäs
HBK-Nr
4348
Medlemskap
2024
Hej, vill bara delge er ett litet missöde (med lyckligt slut) som inträffade på vår semester i år.

Vi hade anlänt till ställplatsen Småbåtshamnen Ängelholm på fre em, på vägen dit fyllt på div förråd i Halmstad. Efter att möbler/markis/el osv var framplockade upptäckte hustrun att kylskåpet var dött! Kul på fre em vid 16-tiden, vad göra, fram med instr.böcker och börja felsökning. Alla säkringar hela, hm... Var hittar vi någon serviceinrättning, ringer en välkänd firma i Örkelljunga, alla verkstadsgubbar upptagna, lovar ringa när någon blir ledig.

Jag behöver hjälp NU, fram med datorn, hittar till min förvåning Hymer Center Ängelholm. Öppet till 17.00 fredagar, bara att plocka in allt igen och chansa på att hinna dit före stängning och få något tips om vad som kan vara fel. Kommer dit 16.48 och inom några minuter var tre (3) killar involverade i vårt problem. 17.20 var allt fixat o klart, det hade blivit någon form av oxid i säkringsboxens kylsäkring, ett ganska vanligt problem i den typ box som har i vår Knaus enligt Hymergrabbarna.

Sedan var det dags för betalning; tre man servar, övertid, fredag em, alla ville åka o bada. "Huvudsaken är att inte maten blir dålig, vi säger 200kr till kaffekassan" Dit åker i alla fall jag fler gånger om det blir problem.

Det var bara det jag ville berätta, det finns justa firmor med riktigt serviceminded personal! Ha en fortsatt varm o skön HB-sommar. Claes:spinny:

Tant Sture

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
2178
Medlemskap
2024
Sv: Fantastisk service & kundbemötande

Kan bara gratulera er.
Detta med att ställa upp och visa sej lite Servicevilliga gäller ej Hymer Örebro.
Där blev jag hänvisad till en Serviceverkstad 200 meter längre ned på gatan.
Kul att det finns sådana ställen som du fann.

Tant Sture

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025

Vill bara berätta att den välkända firman i Örkelljunga alltid stått vid sina löften och ställt upp på ett mycket föredömligt sätt då jag varit i kontakt med dem. Hälsningar Göran Hellman.

Carthi51

HBK Medlem
Kommun
bollnäs
HBK-Nr
4348
Medlemskap
2024

Hej Göran, en tankevurpa från mig, jag glömde tillägga att Örkelljunga hörde av sig dagen efter men då var ju allt redan fixat o klart, inga sura tankar om dom. Claes:spinny:

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025

Kul när det går smidigt.
Tror även att du som kund påverkade situationen så att det blev så positivt :)

Toppen