F
F.d. 9426
Guest
Som alldeles nybliven medlem i denna fantastiska klubb vill jag börja med att slå ett slag för lite större variation på moderna husbilars planlösning.
Jag har åkt husbil i 20 år och tycker att "det var bättre förr".
Jag skall snart byta min Hymer B678 2012 års modell och vill ha tips på husbilar som bättre möter mina krav.
50 veckor om året är jag ensam i husbilen( ja, jag bor inte ständigt i min husbil men jag änvänder den i min firma ).
Jag skulle önska att det fanns möjlighet att ordna en arbetsplats, PC och lite ritningar på ett bord, separerat från det normala "matbordet".
I semestertider görs denna arbetsplats om till en långbädd.
Det skulle väl inte vara omöjligt, finns det någon som kan tipsa om en sådan planlösning.
Jag vill inte ha ett åbäke typ Concorde, husbilen får vara max 7-8 meter.
Tacksam för tips/ Tore Wassén
Jag har åkt husbil i 20 år och tycker att "det var bättre förr".
Jag skall snart byta min Hymer B678 2012 års modell och vill ha tips på husbilar som bättre möter mina krav.
50 veckor om året är jag ensam i husbilen( ja, jag bor inte ständigt i min husbil men jag änvänder den i min firma ).
Jag skulle önska att det fanns möjlighet att ordna en arbetsplats, PC och lite ritningar på ett bord, separerat från det normala "matbordet".
I semestertider görs denna arbetsplats om till en långbädd.
Det skulle väl inte vara omöjligt, finns det någon som kan tipsa om en sådan planlösning.
Jag vill inte ha ett åbäke typ Concorde, husbilen får vara max 7-8 meter.
Tacksam för tips/ Tore Wassén