• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Familjen Seldén i P4 Göteborg

H

hianders

Guest
Sv: Familjen Seldén i P4 Göteborg

Tack för tipset Gunnar!! Har lyssnat av alla tre delarna och fin reklam Annette för husbilslivet!

fru hianders/Inger
:yes:

Uppsalaanders

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
5556
Medlemskap
2024

Bra repotage och bra reklam för husbilar.
Liksom Seldéns åkte jag i husbil första gången i USA. Innan dess var jag inte alls intresserad av husbil, men upptäckte vad häftigt det var.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Kan bara ge toppenbetyg åt "ludde" i detta reportage. Många mycket bra och välgenomtänkta svar! En superrepresentant för klubben!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Om nån är intresserad, så är jag med i ett reportage i morgon i radio Halland, det kommer att handla om kajakpaddling. Jag vet inte exakt när det kommer att sändas, det är direktsändning, men jag kan meddela i morn bitti, reportern skulle ringa 8 o bestämma tid o plats, om det är någon som är intresserad av att lyssna. Men det kommer att sändas nån gång under förmiddagen troligen kring 10:30 - 11:00
Det går alltid att lyssna på webradio direkt, annars kan man som oftast gå in i lyssningsarkivet.

/Annette

laval

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1195
Medlemskap
2026

Annette.
Ska du inte ta och byta jobb och bli radiopratare;);) .Det verkar ju gå bra.Det ena reportaget efter det andra!
//Lars
:yes:

F

F.d. 2944

Guest

Ludde, slutar aldrig att förvånas över din energi, ditt engagemang och alla olika "ben" du står på. Och dessutom alla vackra bilder du presterar.

Tänk om du kunde bli energigivare ungefär som en blodgivare, men med närmare eftertanke är du ju redan det med dina bilder och engagemang.

Sluta aldrig, så bra det är att du finns hos oss i HBK.

Gomer/ medlem

H

hianders

Guest

Får till svar att webbsidan inte kan visas.

Inger

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Hos mig fungerar det!

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det er en playlist for MS Mediaplayer, som selv streamer data. Tester den nå fra Norge uten problem. Mediaplayer må stå som handler for m4a og asx filer, prøv å lagre filen lokalt via høyre museklikk.

Hannibal

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030

Efter att lyssnat på det rofyllda programmet från radio Halland. Blev man nyfiken på att prova kajk, men man är väl för lat för att göra det.

Dock har vi en annan tjej som provat detta med kajk, USA runt.
Renata Chlumska - USA Expedition
Stephan

F

F.d. 55456

Guest

Lyssnade på båda sändningarna det från P4 Göteborg och det från P4 Halland, och det var reklam av hög klass för husbilslivet och för upplevelser i kajaken. Man känner sig stolt över sina " kompisar" i klubben. Ha en fortsatt god sommar, önskas ni från södra Halland.
icon7.gif

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Lyssnade på båda sändningarna det från P4 Göteborg och det från P4 Halland, och det var reklam av hög klass för husbilslivet och för upplevelser i kajaken. Man känner sig stolt över sina " kompisar" i klubben. Ha en fortsatt god sommar, önskas ni från södra Halland.
icon7.gif

Jaha, och vi från övriga Sverige skall inte ha en lika god sommar?
:confused:
(Lätt att missförstå formuleringen.)
:D:D
//W

Toppen