• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Falkenberg ?

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Hej !
Jag heter Gunilla och är uppväxt i Falkenberg (nu Vadstena) och undrar om det finns några HBK:are från FBG födda 1951 eller i närheten. Skulle gärna vilja komma i kontakt med husbils ägare från min födelsestad. Jag är född Eriksson mina syskon och mamma som
bor kvar i Falkenberg har tagit efternamnet Jageteg. Även om ni inte känner igen mej eller mina släktingar så skulle det vara roligt att få kontakt med er.
MVH Gunilla

F

F.d. 7867

Guest
Sv: Falkenberg ?

Hej Gunilla,

Mitt första inlägg på detta forum och det handlar om mitt älskade Falkenberg :)

Jag är också född i Falkenberg (nu Eskilstuna sedan 2003) men är årgång 1978, däremot är min far född 1951 i Falkenberg, Västra gärdet för att vara exakt. Han har ingen husbil men en husvagn som han tyvärr inte använder längre.

Jageteg känner jag igen, har en fd. arbetskamrat som gifte sig med en Jageteg :) Världen är bra liten ibland!

Ha det gott!

/Sandra

Toppen