skogen
HBK Medlem
Varför har jag blivit utloggad från Facebooksgruppen?
Mvh lennart
Mvh lennart
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Detta svara jag på eftersom det är jag som har jobbat med det. Skogen bor i Landskrona på Hbk. på facebook bor Skogen i Kristianstad. 3 stycken med samma namn alla i Skåne. Det är ingen katastrof de kommer in igen. Sedan har vi inga hbk nummer att gå efter.
Agge
Måste vara spöken som härjar på Facebook, har aldrig skrivit in
Kristianstad eftersom jag inte har någon anknytning till denna ort,
har inte studerat i Uppsala, så vem som skrivit in dessa uppgifter
vet inte jag,
Man får väl kolla upp så att inga oskyldiga blir lidande, mycket
dålig stil av dig.
Just nu är det 1404 medlemmar i "facebookhusbilsklubben".
Inget litet jobb att kolla upp alla dessa.
Allt står på första sidan på Facebook, varför får man sådan panik? 2 personer av 3600 har blivit raderade. Och en gapar om det att jag har dålig stil. Skogen jag tycket du ska skämmas.
Tack Lundsholm det värmde.Agge ta inte åt dej av en som tydligen fick taggtråd till frukost. Lyssna på de som berömmer istället. Det är betydligt fler. De flesta förstår nog ganska så väl vilket jobb ni lägger ner och ni gör det bra.
Allt står på första sidan på Facebook, varför får man sådan panik? 2 personer av 3600 har blivit raderade. Och en gapar om det att jag har dålig stil. Skogen jag tycket du ska skämmas.
Man chansar inte vi har inga hbk nummer att gå efter som en det tror. Sedan lilla skogen så skriver du inte så mycket på fb varför få panik det tog inte lång tid så var du inne igen.
Agge
Måste man skriva något för att vara med?
Går bra stänga tråden.