• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Facebook beroende? HBK-forumet beroende?

Dalton

HBK Medlem
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
4839
Medlemskap
2025
Sv: Facebook beroende? HBK-forumet beroende?

Nog är man beroende av HBK. Läser nästan varje dag. Facebook har jag registrerat mig på en gång och sedan varit inne tre ggr. Kan inte se någon funktion i FB som intresserar mig.

F

F.d. 55328

Guest

Denna sida är betydligt mer beroendeframkallande än FB.
Desto närmare våren desto tätare besök här.
Vintertid när jag och bilen är avställda, gäller det bara att överleva/övervintra i väntan på nästa säsong.
För övrigt gick jag och min före detta sambo och Gifte oss i helgen, det var heller ingen dålig aktivitet i väntan på premier turen.

Ps Ska uppdatera civilståndet på FB. lite senare

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Denna sida är betydligt mer beroendeframkallande än FB.
Desto närmare våren desto tätare besök här.
Vintertid när jag och bilen är avställda, gäller det bara att överleva/övervintra i väntan på nästa säsong.
För övrigt gick jag och min före detta sambo och Gifte oss i helgen, det var heller ingen dålig aktivitet i väntan på premier turen.

Ps Ska uppdatera civilståndet på FB. lite senare

Då får man gratulera Jimmy! :)

F

F.d. 2591

Guest

Angående giftemålet, sägar GRATTIS

Stig.B.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Hör på nyheterna just nu att Facebook är oerhört vanebildande!! Kan man väl också säga om HBK-forumet?!!!:yes:

Likväl finns jag/vi här varje dag, dock ej på Facebook!

Kram fru hianders/Inger

Facebook är inte så för min del .

Husbilsklubben är ju betydligt mera för det blir flera gånger om dagen och hoppas det blivit några vettiga inlägg .

NordicAudi.com - Skandinaviens största Audicommunity som är Audi forumet där jag bl.a. är moderator på är lite mera "sjukt" ......
Aktiv tid (D:T:M:S): 103:19:46:23
Antal postade inlägg: 11846

103 dagar och 19 timmar aktiv tid och nästan 12000 inlägg ....
Men trevligt har vi ju .....

F

F.d. 55374

Guest

Det blir mycket läsning här på forumet under vinterhalvåret. Facebok eller vad det heter har jag bara hört talas om.Det blir ganska skönt när husbilsäsongen börjar att vara fri från data och tv. Glömde fotbollsEM.(TV)
TOMMY R

MaBi

HBK Valberedning
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025

Hej! Visst är man beroende av Hbk-forumet, detta är ju ett måste att logga in när man kommer hem från jobbet, lika kul varje gång det kommit något inlägg som man klickar upp!
icon6.gif

mvh Birgittha i Euran

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej vadå Facebook har ni andra problem Också, nu finns det ny va F-n det nu heter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är en fri mäniska!!!!!!!!!!!
Förutom HBK. !!!!!
Mvh.

F

F.d. 25267

Guest

Hör på nyheterna just nu att Facebook är oerhört vanebildande!! Kan man väl också säga om HBK-forumet?!!!:yes:

Likväl finns jag/vi här varje dag, dock ej på Facebook!

Kram fru hianders/Inger

Hej. Facebook är väl för dom som har för mycket fritid och inga andra intressen än att sitta vid datorn. Mest yngre tror jag. Tror mer på att träffas i verkligheten. VÅGA VÄGRA FACEBOOK

Per:twitcy:

Senast redigerad av en moderator:
Toppen