Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Men det är bekvämt
/M
Juu, spänningen stiger! Vill minnas att jag sett en hund på instrumentbrädan, inte i knät, för där satt gumman.....
Sådärja....då har jag photoshop´at
Visa bilaga 115875
BigSpender, är det så här oansvarigt du åker omkring???
Tyvärr måste jag då revidera min uppfattning om dig som den ansvarsfulle hussen och husbilsägaren!
OBS! Det är ett fotomontage, förutsätter därför att det inte kommer att ske några omotiverade påhopp.
TommyD
Nu skall vi inte förhasta oss. Ofta diskuterar jag ur principiell perspektiv. Min hund ligger aldrig på instrumentbrädan under färd, utan är fastsatt i sin sele på soffan. Jag tror att de flesta gör så. Därför föreslår jag att du reviderar en gång till.
Fotomontaget är verkligen förbluffande realistiskt, men jag hade önskat lite mer vidvinkel för att även få skymt av "gumman" i knät....
Vi som har en Plåtis kan inte sitta lika bekvämt med fötterna på Instrumentbrädan. Men det funkar ypperligt att sova i sängen när den andra kör.
Nu skall vi inte förhasta oss. Ofta diskuterar jag ur principiell perspektiv. Min hund ligger aldrig på instrumentbrädan under färd, utan är fastsatt i sin sele på soffan. Jag tror att de flesta gör så. Därför föreslår jag att du reviderar en gång till.
Fotomontaget är verkligen förbluffande realistiskt, men jag hade önskat lite mer vidvinkel för att även få skymt av "gumman" i knät....
Exponentiellt kurva, samma som dieselförbrukning. Så vid 110 km/h skulle fallhöjden mot duschväggen i en plåtis vara ca 47 meter. Man ser ofta i filmer när någon faller från ett tak, att stackar'n alltid landar på ett biltak (aldrig en husbil)
Jag va övertygad om att dina Afganer låg uppe på instrumentbrädan och höll koll på läget
Självklart har jag fötterna i fönstret. Har inte ni det?