• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förtältsmatta

F

F.d. 14352

Guest
Hej!

Jag undrar var man kan köpa en förtältsmatta på metervara? Helst ska den vara billig. Har sett de som kostar runt 3000:- och det tycker jag är för dyrt. Är det ngn som har ett bra tips? Tacksam för svar:wink: //Lillamina

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025
Sv: Förtältsmatta

Har inte sett någon som säljer i metervara men Husvagns Svensson har många olika storlekar i olika prisklasser. Ladda hem deras katalog.
Husvagn-Svensson AB

Har för mig att dom har eller ska öppna i Göteborgstrakten också.

/Jeanette

Senast ändrad:

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

ska du åka söderut så vänta till du kommer utomlands där mattorna är betydligt billigare än här hemma i Sverige
köpte en 2,5x2,5m matta i Italien för några veckor sedan för 13€, kanske inte den allra kraftigaste kvaliteten med en matta som vi tycker duger för våra behov och kan bytas ut om den blir sliten eller smutsig eftersom den inte kostade mera
de kraftigare mattorna kostade 8-10€ per meter på 3meters bredd, motsvarande kostar här hemma 280kr per meter har jag sett på flera husvagnsfirmor som för det mesta har dessa hemma på metervara

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Har köpt förtältsmatta per löpmeter på Husvagns-Svensson i Kållered.
Kommer inte ihåg priset men fick det längsmått jag ville ha. Flera bredder fanns att välja mellan.
Kolla där, det finns kanske även på Husvagns-Svensson i Lidköping vilket är en helt annat företag än det i Kållered men förvillande lika namn.

F

F.d. 14352

Guest

Hej Anders!

Var i Italien för en vecka sedan och ångrar så in i ....... att jag inte köpte matta där. priset var ju helt annat än här hemma. får väl åka en gånt till...:)//lillamina

Toppen