• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Förstoring av bifogade bilder

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Hej!

Har märkt att på en del av de bilder som ni bifogat, går det att klicka på bilden och den blir då större!

Hur funkar det?

Mina bilder som jag har bifogat funkar inte att få större genom att klicka på dom!

Någon som vet?:confused:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Förstoring av bifogade bilder

Det beror nog lite på utgångsbildens storlek. Lägger du in en bild som till exempel är 1024 pixlar bred så visas den förminskad men går att förstora genom att klicka på den. Är den upplaggade bilden bara ca 300 pixlar bred så blir den inte större när man klickar på den.

Observera att jag inte är helt säker på vilken upplösning som bilderna visas i inläggen. Jag gissar på bredd 480 pixlar. Själv brukar jag göra bilderna för publicering här 800 pixlar breda.

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

500x375 är upplösningen som bilderna visas i inläggen.
I allafall på min dator

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Hej!
Ja, det är vad jag har lagt upp mina bilder som.
Ingen uppförstoring alltså!

Funkar ju, bara lite undrande över vissa bilder som är upplagda.:rolleyes:

Ha detgott! !!! :):)

Toppen