• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Första husbilen

Soraro

HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
17164
Medlemskap
2024
Efter mycket sökande, diskuterande och besök på olika firmor har vi äntligen bestämt oss för vår första husbil. Valet föll slutligen på en Hymer 614SL och nu ska det monteras lite tillbehör innan den är redo att hämtas upp om ett par veckor.

Ska bli spännande och vi ser fram emot en härlig vintersäsong i den. :)

Pensionär

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3142
Medlemskap
2025
Sv: Första husbilen

Lycka till med er första bil. Jag kommer ihåg vår första för 10 år sedan.
Det var en mycket speciell känsla och ett nytt sätt att campa efter alla år med husvagn.

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Första husbilen, oavsett ålder och utrustning, gör mest intryck. Behåll den ett par år och bara njut!!

Soraro

HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
17164
Medlemskap
2024

Tack,
Det är nedräkning inför avhämtning och planering för första nätterna. 11 dagar kvar nu :)

Sören

F

F.d. 25229

Guest

Lycka till det blir fantastiskt ska ni se. Glömmer inte känslan när jag rullade in på gården hemma med första husbilen. En liten Riviera. Med en inte ont anade hustru hemma men efter lock och pock och en sömlös natt och 3 husbilar senare har jag inte ångrat mig en dag Med vänlig hälsning Roger.

F

F.d. 25229

Guest

Lycka till det blir fantastiskt ska ni se. Glömmer inte känslan när jag rullade in på gården hemma med första husbilen. En liten Riviera. Med en inte ont anade hustru hemma men efter lock och pock och en sömlös natt och 3 husbilar senare har jag inte ångrat mig en dag Med vänlig hälsning Roger.

Soraro

HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
17164
Medlemskap
2024

Haha, det låter härligt Roger. Nu har hela familjen varit engagerade från start så jag hoppas allt ska funka...

Åsa o Stefan

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
11082
Medlemskap
2025

Grattis till köpet, inget går upp mot känslorna med första bilen!
Hoppas allt går väl och att Ni får ett underbart husbilsår 2015 m nya bilen.

Toppen