• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Första advent!

H

hianders

Guest
Är faktiskt lite stolt över att jag fått till några adventsfönster. Nedervåningen nästan klar och resten tar vi i helgen! Min mamma hade som "princip" att ingen adventsstake eller stjärna eller för all del rena alt nya gardiner kom upp/fram om inte fönstren var putsade. Det har jag försökt hålla i alla år men p g a min sjukdom, hypotyreose, har de senaste åren varit jobbiga med detta. Kände trots allt lite lust i år vilket bådar gott :)

Trevlig första advent till er alla!

Inger/fru hianders

PS Ni som bor i närheten av Sala kan jag rekommendera Linneskåpet vid köp av gardiner m m. En helt ljuvlig butik! DS

Tack till web Michael för dina fina adventsljus och Postis för bilden högst upp!!

Bilagor

• Bild0289.jpg
    Bild0289.jpg
    351,9 KB · Visningar: 3
  • Bild0291.jpg
    Bild0291.jpg
    375,2 KB · Visningar: 1
Senast redigerad av en moderator:
Toppen