• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Första advent i Santa Pola

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Så har vi begått första advent i glada vänners lag i Santa pola.
Vi startade med en ostbricka för att stilla värsta hungern. Därefter följde en smörgåstårta med bl a skaldjur, för att följas av en mandelpärontårta med vaniljsås, kaffe och de drycker som tarvas därtill.

En gör så gott en kan under usla förutsättningar.:)

P1000879(1).JPG

P1000880(1).JPG

P1000881(1).JPG

surtecruisers

FD HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
Sv: Första advent i Santa Pola

hej ! att ni bara kan med ? och till råga på all tala om och dessutom a bilder för att riktigt förnedra oss här i ett ihållande regn Svedala ! roligt ni har en fin advent r ni väl värda! he he :)

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

hej ! att ni bara kan med ? och till råga på all tala om och dessutom a bilder för att riktigt förnedra oss här i ett ihållande regn Svedala ! roligt ni har en fin advent r ni väl värda! he he :)

Det är ett hårt liv vi lever. Bara 21° mitt på dán och vi hade förväntat oss minst 24° i dag. Nu kl 21:00 isande 10°.

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2025

Så mysigt ni har det,det är nu en vecka sedan vi lämnade erMen vi har det bra i Danmark och vi ses igen om två månaderKram till er och hälsa

Toppen