Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Vilken värmepump ska man välja till ett förråd som ska hålla ca 10-15 grader? Ytan är 40m2 och det är 3 meter i takhöjd.
/Ludde
/Ludde
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vilken värmepump ska man välja till ett förråd som ska hålla ca 10-15 grader? Ytan är 40m2 och det är 3 meter i takhöjd.
/Ludde
Du skall passa dig för cicop vi köpte därifrån förut dom har inga garantier dom kallar det för uppackningsgaranti ? Garanti när värme pumpen står i karongen sen när du packar upp så är garantin borta ....
Jag kör med Pannasonic i mitt garage den har en funktion så man kan hålla 8° eller 10°
sen när jag skall ut o jobba so kopplar jag över till ex 20° Funktionen är för sommar stugor finns moden så ringer man upp för att få värme. kolla deras sida.
Hem
precis..luftvärme,,ja gav 22 tusen,,men jag kan koppla en innerdel till,,
t.ex ett annat utrymme ludde,,kan du inte det?