Verkö
FD HBK Medlem
Jag är ganska ny medlem i klubben och fick hem mina dekaler och nummer i somras. Efter lite övervägande (läs min fru sa till mig) har dessa inte kommit upp på bilen. Det har absolut inget med att jag skäms för klubben eller att jag inte vill att någon ska veta vem jag är, men de passar helt enkelt inte in på husbilen (enligt någon...).
Kom då att tänka på att det kanske skulle gå att få dekaler som inte var så stora att sätta som "skattemärke" på registreringsskyltarna, nu när dessa gått i graven. Har sett att vissa andra klubbar har sådana.
T.ex. att man har klubbens vinge överst och under står det "HBK" och under det "medlemsnummer". Visst det är inget man ser när man möter någon på stora vägen, men det syns t.ex. på en ställplats.
Detta kanske kunde vara ett sätt att få flera att visa att de tillhör klubben?
Kom då att tänka på att det kanske skulle gå att få dekaler som inte var så stora att sätta som "skattemärke" på registreringsskyltarna, nu när dessa gått i graven. Har sett att vissa andra klubbar har sådana.
T.ex. att man har klubbens vinge överst och under står det "HBK" och under det "medlemsnummer". Visst det är inget man ser när man möter någon på stora vägen, men det syns t.ex. på en ställplats.
Detta kanske kunde vara ett sätt att få flera att visa att de tillhör klubben?