Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det låter jättebilligt kan väl inte vara helförsäkring vi har tre kronor på vår carthago drygt 2 år gammal 790 kr i månaden , kanske lite dyrare då vi kör i europa medHej o tack för ditt svar jag har en LMC 3,5 ton gått över 10000mil och har fått ett pris på 3072,00 på ett år Helförsäkring Plusdrygt 2
Det är Helförsäkring men kör bara SverigeDet låter jättebilligt kan väl inte vara helförsäkring vi har tre kronor på vår carthago drygt 2 år gammal 790 kr i månaden , kanske lite dyrare då vi kör i europa med
Verkligt Bra prisHej o tack för ditt svar jag har en LMC 3,5 ton gått över 10000mil och har fått ett pris på 3072,00 på ett år Helförsäkring Plus
Det är Helförsäkring men kör bara Sverige
3Kr har väl inga villkor angående körning utomlands vad jag kan se i avtalet vi har?Det låter jättebilligt kan väl inte vara helförsäkring vi har tre kronor på vår carthago drygt 2 år gammal 790 kr i månaden , kanske lite dyrare då vi kör i europa med
Fick frågan om jag bara körde i Sverige har inte kollat mer3Kr har väl inga villkor angående körning utomlands vad jag kan se i avtalet vi har?
Jag kan inte heller se det på mitt försäkringsbesked , men har för mig att man fick välja vid nytecknande3Kr har väl inga villkor angående körning utomlands vad jag kan se i avtalet vi har?
Hej,vilket bolag då?Hej o tack för ditt svar jag har en LMC 3,5 ton gått över 10000mil och har fått ett pris på 3072,00 på ett år Helförsäkring Plus
Inte vad jag minns.. men mitt minne är ibland bra men kort!Jag kan inte heller se det på mitt försäkringsbesked , men har för mig att man fick välja vid nytecknande
Tja hur många avskyr inte Folksam.. 800 tusen..Jag blev nyfiken och kollade företaget på Thrustpilot . Omdöme 136 personer 1,7 stjärnor!!! (av 5 möjliga)
3 kronor bedömdes som "Mycket dålig" med 1,7 / 5 på Trustpilot
Håller du med om TrustScoren för 3 kronor? Dela med dig av din åsikt idag och läs vad 136 andra kunder redan har skrivit.se.trustpilot.com
Nu är du ute och cyklar igen. Rent generellt har försäkringsbranschen i Sverige väldigt stort förtroende. När man ser längre än kortsiktiga premier och lockpriser, väger in skadehantering och kundfokus, är de flesta stora drakarna väldigt lika, inkl Folksam!Tja hur många avskyr inte Folksam.. 800 tusen..
Det enda jag har emot är att det är omständigt att kontakta med frågor om något som det som tagits upp här och nu