• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Försäkringar

Persson

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
3089
Medlemskap
2025
Hej undrar on någon har erfarenhet av Tre Kroner Försäkring Husbil tänker byta till dem
Gunnar

VanErok

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
42145
Medlemskap
2025
Hej
Har 3kr sedan 2 år, har plåtis 3.5 ton betalar 615:kr per månad x 12, perfekt med bilen helårsförsäkrad för så låg premie.
Har utnyttjad assistans 1 gång som är gratis, lagat vindrute stenskott förstås, gratis.
Nackdel: svårt/omständigt att komma ikontakt om man vill fråga om något.
Skade anmälan och Jour är däremot lätt att fixa via separata tel. nr.
Orsaken vi tog 3kr var att bilen gått över 10 tusen mil och Kabria... som var betydligt billigare, då 420:kr i månaden..kolla upp dem!.. hade
maskin skada bara till 10 tusen då.
3kr har 15 tusen mil som gräns.
Man måste teckna ett konto på Swedbank är väl den ända nackdelen, men har nu ett där månads pengen går in bara.

Caggen

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
35355
Medlemskap
2025
Hej o tack för ditt svar jag har en LMC 3,5 ton gått över 10000mil och har fått ett pris på 3072,00 på ett år Helförsäkring Plusdrygt 2
Det låter jättebilligt kan väl inte vara helförsäkring vi har tre kronor på vår carthago drygt 2 år gammal 790 kr i månaden , kanske lite dyrare då vi kör i europa med

VanErok

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
42145
Medlemskap
2025
Jag blev nyfiken och kollade företaget på Thrustpilot . Omdöme 136 personer 1,7 stjärnor!!! (av 5 möjliga)
Tja hur många avskyr inte Folksam.. 800 tusen..
Det enda jag har emot är att det är omständigt att kontakta med frågor om något som det som tagits upp här och nu

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Tja hur många avskyr inte Folksam.. 800 tusen..
Det enda jag har emot är att det är omständigt att kontakta med frågor om något som det som tagits upp här och nu
Nu är du ute och cyklar igen. Rent generellt har försäkringsbranschen i Sverige väldigt stort förtroende. När man ser längre än kortsiktiga premier och lockpriser, väger in skadehantering och kundfokus, är de flesta stora drakarna väldigt lika, inkl Folksam!

Jag har genom åren i princip försäkrat det mesta vi äger hos de flesta aktörer. Bil, husbil, hem, villa, båt, MC, mm. Idag har vi Folksam över hela linjen. Visst kunde vi tjäna några kronor på att splitta upp allt igen, men den service, det kundfokus, den skadereglering och den ändå konkurrens kraftiga premien ligger till grund för mitt agerande.

Men för helvete VanErok! Tänk till! Ska du fortsätta att vara en dögrävare, eller ska du försöka balansera de erfarenheter du bevisligen har?

Toppen