F
F.d. 13011
Guest
Hej alla erfarna Husbils innehavare. Jag är en storväxt man, 202 cm i strumplästen och bred därtill. Jag söker möjligheter till att få en Husbil till att passa mig, söker med ljus o lykta men det är svårt eftersom alla bilar tillverkas för små människor. Om man väl hittar en någorlunda säng som är "lång" är den inte bred! När bilarna blir större tycker man att sängarna skulle följa efter, och bli större och rymligare men ack nej.
Det är inte bara sängen som ska passa, förarplatsen är lika viktig att benen kan vara rörliga under resan, annars får man stanna hela tiden och sträcka på sig.
Jag är öppen för specialbyggen om det finnes på marknaden..
Just nu tittar vi på Carthago, men det är synd att plånboken ska lida om man ska få tag i någonting och komma ut i..
Likaså är det viktigt att bilen är gjord för det kalla klimatet vi har i norra sverige.
Jag hoppas ni har lite erfarenhet att dela med er av......
Det är inte bara sängen som ska passa, förarplatsen är lika viktig att benen kan vara rörliga under resan, annars får man stanna hela tiden och sträcka på sig.
Jag är öppen för specialbyggen om det finnes på marknaden..
Just nu tittar vi på Carthago, men det är synd att plånboken ska lida om man ska få tag i någonting och komma ut i..
Likaså är det viktigt att bilen är gjord för det kalla klimatet vi har i norra sverige.
Jag hoppas ni har lite erfarenhet att dela med er av......