• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

För sportbils intresserade

F

F.d. 5106

Guest
Skall naturligtvis inte göra någon rekam, men kan inte låta bli att visa vad jag nyss körde runt kvarteret med :D Fränt och högt insugsljud......:rolleyes: Platt.... ytterst små sidorutor, buckligt tak å feta däck...........:cool:

rcz.jpg

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5106

Guest
Sv: För sportbils intresserade

Tanklocket på "Rätt" ställe, och motoriserad bakvinge !

Bild016-1.jpg

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Ser spännande ut. Får vi flera ledtrådar hoppas jag. Är det samma bil eller är det ljuset som ställer till det med färgerna??

F

F.d. 5106

Guest

Ser spännande ut. Får vi flera ledtrådar hoppas jag. Är det samma bil eller är det ljuset som ställer till det med färgerna??

Den första bilden är en reklambild, den andra är bilen jag provade, men.... kameran trasig på jobbet, dessutom var det strömlöst när den kom på lastbilen, så jag tog bara en bild med min gammla mobil tele..:eek: men snart ska jag till jobbet igen, tar med min kamera..:)

F

F.d. 5106

Guest

Nu så, Ni får gissa om ni vill :)

Tak och bakruta..

Bild009-2.jpg

Sydd läder på instr-brädan

Bild008-2.jpg

Takbåge i alu..

Bild010-1.jpg

Fina hjul :rolleyes:

Bild011-2.jpg

F

F.d. 12006

Guest

Det är väl Ferrari som brukar köra med bulorna i taket? Det ser ändå inte ut som en Ferrari, så jag satsar på något brittiskt. Kanske en Aston Martin, eller någon ny Jaguar-modell?

F

F.d. 5106

Guest

Nope.... inget av dom förslagen :rolleyes:

Pris UNDER 300" i grundutförande :)

Bild014-1.jpg

Bild013.jpg

Bild012-1.jpg

F

F.d. 29925

Guest

Dax att sälja husbilen? Men det saknas fortfarande mycket av intresse innan det kan bli intressant.:)

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

Jag satsar mina pengar på att det är en Peugeot RCZ :D

ha så kul ... :msn_thumbup:

Senast ändrad:
F

F.d. 27368

Guest

Peugeot RCZ

Senast redigerad av en moderator:

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Det är väl snarare en coupe', men be mej inte definiera vad som skiljer från en sportvagn. Takbubblorna kom väl från OSCA, tillverkad av Carosseria Zagato?
OSCA var bröderna Maserati:s nya bilmärke när Maserati sålts till Citroen har jag för mej?!

Toppen