• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Får duga...

F

F.d. 8314

Guest
Sv: Får duga...

Eskilstuna idag, strålande sol 1grad varmt. Inte illa ..

F

F.d. 2692

Guest

På öarna regnar det inte, det är heller inte så illa....

F

F.d. 346

Guest

Vad "avis" man blir!!!! Här hemma är det kallt!!!

Anders

F

F.d. 10115

Guest

Jag hade hellre varit på Sicilien än i Sverige nu.....gillar värme:)
Men idag har jag lagt på dubbdäcken på vagnparken...

GöranH

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
307
Medlemskap
2022

Vi är faktiskt hemma i detta bistra klimat. Önskar bara att vi var där nere, i det behagligare klimatet. Där jag tror att vi mår bättre. Eller är det så att vissa människor är vinter eller sommarmänniskor. Nu börjar min filosofiska hjärna gå på högvarv, varför eller vad är det som gör att vi har dragningar till norr eller söder? / Susanne

F

F.d. 9536

Guest

Hola,
Såg ditt inlägg idag och undrar hur ni har det nu? Vi övervintrar i Torre del Mar på solkusten i Spanien men tänkte oss Sicilien nästa år. Vi har fått en köldknäpp nu (15 grader) och blåsigt. Ligger ni på camping och i så fall vilken? Tack på förhand.
Yvonne och Christer

F

F.d. 4879

Guest

Dom är här "hemma" i regnet och kylan... Ni har det garanterat bättre!

F

F.d. 4879

Guest

Tyresö / Trollbäcken: + 4,8, fuktigt men uppehåll. Inväntar skitväder till helgen, traktorn och snöslungan är tankade och klara *L*.

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Helsingborg kl17.28, +2gr regn med snöinslag, jag vill inte gå ut men Ebba (hunden) måste ut så det e till att ta på varmt o strosa iväg

Toppen