• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Får 500 000:-€

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.154
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Jag fick detta på Fb idag....

Peter Nyberg Hej
Jag heter fru Marita Eriksson, jag är av svenskt ursprung men bor för närvarande i Frankrike på grund av min sjukdom. Jag skriver detta meddelande med ett stort hjärta och tårar i ögonen. Det är svårt att möta datorn för att skriva det här meddelandet till dig. Jag bestämde mig snabbt för att hitta en pålitlig person som snabbt skulle ta vara på denna möjlighet. Jag har 500 000 € på mitt bankkonto och jag skulle vilja donera 500 000 € till någon som gynnas. Jag växte upp i GUD. Jag har en terminal hjärntumör. Jag förlorade min familj efter en olycka. Jag har ingen familj längre. Jag söker någon som kan ärva min egendom. Jag skojar inte. Jag menar allvar i mitt meddelande. Om du vill ha mer, skicka ett mejl till mig för att få veta mer om denna gåva.
Här är min mail: maritaeriksson150@gmail.com


Så är det någon här på hbk som tror på detta så kan ni ju svara henne.. :eek: :twitcy::twitcy::twitcy:
 

Peter14Nilsson

HBK Medlem
Inlägg
327
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
30772
Medlemskap
2025
Jag fick detta på Fb idag....

Peter Nyberg Hej
Jag heter fru Marita Eriksson, jag är av svenskt ursprung men bor för närvarande i Frankrike på grund av min sjukdom. Jag skriver detta meddelande med ett stort hjärta och tårar i ögonen. Det är svårt att möta datorn för att skriva det här meddelandet till dig. Jag bestämde mig snabbt för att hitta en pålitlig person som snabbt skulle ta vara på denna möjlighet. Jag har 500 000 € på mitt bankkonto och jag skulle vilja donera 500 000 € till någon som gynnas. Jag växte upp i GUD. Jag har en terminal hjärntumör. Jag förlorade min familj efter en olycka. Jag har ingen familj längre. Jag söker någon som kan ärva min egendom. Jag skojar inte. Jag menar allvar i mitt meddelande. Om du vill ha mer, skicka ett mejl till mig för att få veta mer om denna gåva.
Här är min mail: maritaeriksson150@gmail.com


Så är det någon här på hbk som tror på detta så kan ni ju svara henne.. :eek: :twitcy::twitcy::twitcy:
Lyckos dig!
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.590
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hej, vilken tur du har att just du har blivit utsedd till arvinge och verkar osedd blivit bedömd som en pålitlig person dessutom..... hon kanske har läst om dig här på sidorna.
Men om de ändå kunde få till riktig svenska och inte de där underliga svingarna ibland som bara det gör det hela löjligt.
Finns det någon som är så dum/godtrogen att de går på det här..... Eller rättare sagt, är de som skickar eländet så dumma så att de tror att någon går på det här, och är meningen att plocka pengar av personen för vissa kostnader innan man kan ärva förmögenheten ??

Lite avundsjuk är jag nog att ett arv bara ramlar på sådär. M.v.h. JANKRO.
 

Golfbil

HBK Medlem
Inlägg
701
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
28667
Medlemskap
2025
Hej, vilken tur du har att just du har blivit utsedd till arvinge och verkar osedd blivit bedömd som en pålitlig person dessutom..... hon kanske har läst om dig här på sidorna.
Men om de ändå kunde få till riktig svenska och inte de där underliga svingarna ibland som bara det gör det hela löjligt.
Finns det någon som är så dum/godtrogen att de går på det här..... Eller rättare sagt, är de som skickar eländet så dumma så att de tror att någon går på det här, och är meningen att plocka pengar av personen för vissa kostnader innan man kan ärva förmögenheten ??

Lite avundsjuk är jag nog att ett arv bara ramlar på sådär. M.v.h. JANKRO.
Du skulle bli förvånad över hur många som går på detta.
Det finns ju en anledning till att det fortsätter.

Inte konstigt, folk går ju på tv reklam, lithiumbatterireklam, etc etc, så detta ger nog en bra peng.
 

Göte J

HBK Medlem
Inlägg
1.663
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1230
Medlemskap
2024
Snålt, 500 000 euro bara! Som jag skrev i en annan tråd så fick jag erbjudande från en engelsk bank att ta emot 1 mille Euro (eller dollar?) men jag avstod!
 

Tompan60

HBK Medlem
Inlägg
1.805
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Jag fick detta på Fb idag....

Peter Nyberg Hej
Jag heter fru Marita Eriksson, jag är av svenskt ursprung men bor för närvarande i Frankrike på grund av min sjukdom. Jag skriver detta meddelande med ett stort hjärta och tårar i ögonen. Det är svårt att möta datorn för att skriva det här meddelandet till dig. Jag bestämde mig snabbt för att hitta en pålitlig person som snabbt skulle ta vara på denna möjlighet. Jag har 500 000 € på mitt bankkonto och jag skulle vilja donera 500 000 € till någon som gynnas. Jag växte upp i GUD. Jag har en terminal hjärntumör. Jag förlorade min familj efter en olycka. Jag har ingen familj längre. Jag söker någon som kan ärva min egendom. Jag skojar inte. Jag menar allvar i mitt meddelande. Om du vill ha mer, skicka ett mejl till mig för att få veta mer om denna gåva.
Här är min mail: maritaeriksson150@gmail.com


Så är det någon här på hbk som tror på detta så kan ni ju svara henne.. :eek: :twitcy::twitcy::twitcy:
Jag fick samma mail. Svarade genast och fyllde in mina uppgifter.

Nu väntar jag bara på pengarna. har lagt in en Pre Order på en ny dyr husbil. Ska bli kul att byta upp sig....
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.590
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Det var bra gjort. Men summan på mina kommande pengar slår det...

-Jag fick en vision....
Joakim v. Anka.JPG

-Men det komiska i det hela blev också en del av svaret, när jag för säkerhets skull kollade stavningen på vision.

Joakim.JPG

-Då kommer osökt frågan. Är det helt enkelt ett ögonproblem som gör att en del blir så entusiastiska när de får ett mail om stort arv.

Mycket fundersam :confused:....... M.v.h. JANKRO.
 
Toppen