• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Färsk rapport fr Elmia!

H

hianders

Guest
Hej! Sitter i husbilen m hundarna och skriver. Regnet strilar ute och det blåser. Rent ut sagt skitväder. Hasse har gått upp på mässan och jag kommer att gå upp senare. Fixar lunchen först. Det är nog väldigt mycke folk inne i mässhallarna nu. Vi skall ju försöka träffas i HBK vid 16-tiden men kan nog knappast träffas ikväll om det regnar annat än att vi sitter hos varann i bilarna kanske. Skall dock bli kul att ses en stund på em. Hoppas på bättre väder imorgon!

HBK 145 Inger:spinny:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Färsk rapport fr Elmia!

Vädret kan ingen råda över, men det har börjat ljusna i Borås så det drar nog vidare mot Jönköping.
Och vadå dåligt väder, ni får var där, på Elmia eller hos Zimba så ni ska bara passa på att vara glada trots regnet och blåsten!

Ha det så bra, hoppas vi ses i morgon!
:) :wink:

Senast ändrad:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Vi var en sväng till "Ragges" i eftermiddag. Här verkade alla att ha det bra. Vi hälsade på många vänner men en del fanns tyvärr inte på plats när vi var där.

Vi ses snart igen hoppas vi!

100_0724.JPG

100_0726.JPG

100_0731.JPG

100_0737.JPG

100_0743.JPG

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Det ser ruggigt trevligt ut på bilderna, blir det på samma plats nästa år?

I så fall kommer vi garanterat!:yes:

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej hopp..

Åhhh så avis..ser så himla mysigt ut...typiskt att man skulle gå o bli sjuk..Men nästa år DÅ SKA VI NER....ett måste!!!..Ha det så bra allihop..
Hälsn från Dalarna Lotta & Stefan

Toppen