• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fängelse för stölder ur husbilar

doggydoggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
22924
Medlemskap
2023
Sv: Fängelse för stölder ur husbilar

Personligen så anser jag att dom bör bli utvisade om dom så mycket som stjäl en kexchoklad, dessa herrar kommer knappast sluta med sina förhavanden, enda sättet att få stop på det är ju att sparka ut dom från landet!!:mad:

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Fängelse för stölder ur husbilar

En bedrövlig utveckling. HB'n är ju ens andra hem & där skall man absolut kunna känna sig trygg. Det är inte bra att gå & lägga sig & inte veta vad man råkar ut för under natten. Denna osäkerhet dödar en del av att resa runt med HB. För mej kan dom hängas i närmsta träd men förhoppningsvis tar myndigheterna hand om dom & ger dom ett kännbart straff. Om dom inte är svenska medborgare så skall dom utvisas på livstid. Nu är det ju så att detta med inbrott & rån i husbilar är ju inget svenskt fenomen utan förekommer i hela Europa. Förhoppningsvis så finns det ett samarbete inom EU i denna fråga för att stävja dessa tilltag. Det man kan göra själv är att: Vara uppmärksam, skaffa larm, inte övernatta på suspekta ställen samt inte skylta med stöldbegärlig egendom.

Bennie

Toppen