• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Extramadrass till Dethleffs

F

F.d. 7702

Guest
Hje
har ne Dethleffs 6501, tycker madrassen är alldeles för hård, kan någon tipsa var man köpoer en extrainläggsmadrass, (långt ord), av den mjukare sorten. Problemet är att madrassen är "snedskuren", går alltså inte så bra med rak madrass. Fattar ni vad jag menar?? bra kom då med tips
Tack på förhand
sune

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025
Sv: Extramadrass till Dethleffs

Vi köpte vår madras på IKEA sedan sydde hustrun om den. Blev kanonbra och billigt
//Lennart

F

F.d. 7222

Guest

Hej !
Vi tyckte att våra madrasser var alldeles för hårda och fick då tips av en bekant att göra ett besök på en firma som heter Princessbädden. Den fnns i Jonsered vid E20(nära Partille). De gör madrasser helt efter dina önskemått och av önskad fasthet. Vi blev jättenöjda och sover nu nästan bättre i husbilen än hemma.
Lycka till !

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7702

Guest

Hej Polarn. madrass!!! vilken tjocklek, typ av stoppning?
tacksam för svar Sune

Toppen