• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Extrahera ZIP-filer

Trixie & Co

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
10145
Medlemskap
2025
Jag försöker extrahera de ZIP-filer med husbilsplatser som finns landskapsvis. När jag gör som det beskrivs, d v s högerklicka och väljer extrahera ..., så får jag till svar att filen är tom. Vad gör jag för fel?

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Extrahera ZIP-filer

Jag provade att ladda ner Blekinge.zip och öppnade den (det kan du göra genom att dubbelklicka på filen - man måste inte extrahera dem). Den innehåll fem jpg bilder, med info.

Vilken/vilka filer har du testat?

Och vilken Webbläsare har du använt? Jag har märkt att Internet Explorer kan göra sönder zip-filer (fast då blev felet att filen var korrumperad, inte tom).

OM du använder Internet Explorer, så testa en annan webbläsare först. Firefox eller Chrome tycker jag är bättre alternativ.

//Stefan

Trixie & Co

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
10145
Medlemskap
2025

Det var Blekinge och Västragötaland jag försökte med. Jag har laddat ner filerna till min pc. När jag försöker öppna dom för jag svar att det inte går och att filen är ogiltig.

F

F.d. 4220

Guest

Det var Blekinge och Västragötaland jag försökte med. Jag har laddat ner filerna till min pc. När jag försöker öppna dom för jag svar att det inte går och att filen är ogiltig.

Då är det bara att prova med Chrome eller Firefox, som jag föreslog, istället (jag länkade till nedladdningsplats i inlägget ovan).

//Stefan

Toppen