Hjulet väger lika mycket som en elcykel och sånt hänger man inte på en bakdörr.Kanske det går att sätta det på utsidan av en bakdörr på en lämplig hjulhållare.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hjulet väger lika mycket som en elcykel och sånt hänger man inte på en bakdörr.Kanske det går att sätta det på utsidan av en bakdörr på en lämplig hjulhållare.
Till Fiat och de andra bilarna från Sevel finns det original reservhjulshiss att köpa om den inte är originalmomterad.På nyare bilar finns varken hjul eller plats att fästa det under bilen.
Monterat en LPG/tank under bilen.Till Fiat och de andra bilarna från Sevel finns det original reservhjulshiss att köpa om den inte är originalmomterad.
Inte lätt för oss andra att veta? Å andra sidan har jag det också, men den hänger på utsidan av chassiebalken så det skulle fortfarandeMonterat en LPG/tank under bilen.
Och vilket tips var det?Tack för alla tips. Hjulet är borta tack vare tips av Holmgrens fritid i Värnamo. Tack! Gunilla
Väger på tok för mycket!Kanske det går att sätta det på utsidan av en bakdörr på en lämplig hjulhållare.