• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Expressen: Vår bil är vår sommarborg, familjen Seldén

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Expressen: Vår bil är vår sommarborg, familjen Seldén

Dom ringde typ vid femtiden igår och frågade om dom fick komma och göra intervju om en timma....:wub: Reportern hade sett den gamla artikeln i Aftonbladet och hade snokat rätt på mig. Alltså - shit....inne i min husbil såg det ut som ett bombnedslag efter min solpanelsinstallation med verktyg spridda överallt, borrdamm, skräp efter kabelskalning, skruvlådor, maskiner, you name it, m.a.o. inte i representatabelt skick direkt, och framför allt inte läge att visa upp för en journalist från en rikstäckande dagstidning...:eek:
Så det var bara att slänga sig i bilen, hem och tokröja i husbilen...:yes:...fick röjt undan allt, var klar två minuter innan fotografen kom...:oops:

Reportern satt i Stockholm, ringde upp på fotografens mobil, intervjun gick med högtalartelefon. Fotografen (som dessutom visade sig vara bekant - vi satt vi samma bord på Nikons skaldjurskryss för deras proffskunder i augusti i fjol ;)), skickade sedan bilderna via sin dator till reportern, och så var allt klart på mindre än några timmar....
Imponerande, dock är jag mest imponerad över att jag lyckades röja husbilen på mindre än 35 minuter....sen ska vi inte tala om hur det såg ut i hallen inne huset efteråt, dit jag vräkte allt....
Nu ska jag fortsätta skruva på husbilen, förmiddagen har gått åt att sortera upp allt som jag tömde i en enda hög igår....:yes:

/Annette

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Och den som har lite skarp blick ser att det ligger en solpanel som delvis ligger över takluckan lite slarvigt på bild 5....:D

F

F.d. 2692

Guest

Du börjar bli en riktig kändis nu, även på riksplanet.:D

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Vilken fin bil ni har! :)
Hela familjen gör bra reklam för husbilsåkandet.

Man kan dock undra om Carola Ekhlund åkt husbil?
Har aldrig ens hört att ngn. har med nässpray av den anledningen, att man blir torr i näsan i husbil???:confused:
Tycker nog att det finns många viktigare saker att tänka på, än de hon anger.

Fru Myra

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Vilken fin bil ni har! :)
Hela familjen gör bra reklam för husbilsåkandet.

Man kan dock undra om Carola Ekhlund åkt husbil?
Har aldrig ens hört att ngn. har med nässpray av den anledningen, att man blir torr i näsan i husbil???:confused:
Tycker nog att det finns många viktigare saker att tänka på, än de hon anger.

Fru Myra

Ja, det var nog bland det mest korkade jag har hört, och denna människa jobbar på en husbilstidning?? Man ska väl inte uppmana folk att använda nässpray, det står till och med på förpackningen att man ska använda högst 10 dagar i sträck. Hur tänkte hon sedan?

D

Deleted member 11118

Guest

Är det säkert Carola E inte är politiker?:wub:

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Det finns olika nässprayer, vissa är bara för att motverka torra slemhinnor i näsan, det var säkert sådan som avsågs? Ta det lungt ! :D

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Torr i näsan? Hon anar inte vart jag blir torr nåstans:confused:
Som vanligt - snyggt jobbat Ludde!!!

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Hun burde helle skrevet at om du blir uttørket i nasen så har du på for mye aircon.

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Jisses!

Skrivs mer om nässpray än om artikeln.

Tänk vilken underbar familj vi har i klubben som får chansen att visa att husbil är det bästa som finns, Annette (Ludde) fortsätt göra det du och din familj gör för er och oss alla husbilsåkare så har snart alla husbil. ;)

/Pelle

Toppen