• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ev köp

F

F.d. 50043

Guest
Sv: Ev köp

Bra att många läser, men är det ingen som vet något om den bilen? Det är en 2005. Bra eller dålig bil?

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

HEJ där!! har ingen erfarenhet om den modellen ,men har haft en burstner T 604-årsm 99 i 11 år och varit helnöjd med den, Fiat chassi var det på den o inga motorproblem , vi kör ca 1000mil/år Lycka till

Senast ändrad:
F

F.d. 53003

Guest

Hei Gøran och Lena!
Vi hadde en Burstner Marano 590, 2006 mod. Synes det var en snerten og lettkjørt bil som var lett å parkere (5990). Fin innredning med tverrsenger bak. Under sengene vart ganske bra bagasjeplass (utvendig fra). Hadde den et par år, bytte så til en Burstner M.640,som er 80 cm lengre. Vi ville ha langsenger og litt mer plass. Ellers var bilen OK.
Lykke til.
Helsing Berit og Ola

G

Göran & Carola

Guest

Vi har en Marano T590 av 2007 års modell (den första med det nya chassiet) och är väldigt nöjda med den. Vi är 2 personer som reser med den, både här hemma och ute i Europa, och tycker storleken passar oss perfekt.

F

F.d. 50043

Guest

tackar, tackar för era svar. Min svärdotter och son är på gång att köpa en sådan.

:mh:

Toppen