• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Europeiskt campingkort.

Billinger

HBK Medlem
Kommun
Sunne
HBK-Nr
19905
Medlemskap
2025
Nybliven husbilsägare, vi ska ner till Spanien i sommar vad behöver vi för camping kort där?:)

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Europeiskt campingkort.

Nybliven husbilsägare, vi ska ner till Spanien i sommar vad behöver vi för camping kort där?:)

Du behöver inget kort, alla vill se minst ett av era pass och du får det tillbaka direkt efter att de skannat av det. (det kan finnas vissa undantag)

ACSI-card som ger bra rabatt kan var bra om du är i Spanien eller andra länder i södra Europa under lågsäsong, dit räknas ofta hela juli.

leja4

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
20540
Medlemskap
2025
Sv: Europeiskt campingkort.

Jag lämnar aldrig ut mitt pass. Kopierade pass kan manipuleras och användas som falsk ID-handling.

Mitt nationella identitetskort är godkänt som ID i hela Schengen området.
Jag har vid ett tillfälle blivit bestulen på mitt pass därav min försiktighet. Campingplatser har ingen rätt att kräva pass endast godkänd ID-handling.

Beträffande Campingkort så är det inget som är nödvändigt möjligen har jag missat någon rabatt, men det finns ju så många olika kort så det är svårt att veta vilket man skall välja.
BBa

Toppen