• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Europas största tillbehörsbutik

F

F.d. 55287

Guest
som ligger i Tyskland, vad heter den och var ligger den? :confused:
Ska oxå finnas bra möjligheter för övernattning där.
Har någon i HBK besökt denna? Är det billigare att handla där än hemma?
Vi tänke ev göra ett besök i sommar när vi åker genom Tyskland.
Hälsningar
Kaj o Leena

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027
Sv: Europas största tillbehörsbutik

Hej!

Kan det vara Fritz Berger ni menar. De har flera affärer på olika platser.

Hur det är med övernattning vet jag inte men priserna i affären bedömer jag som lite billigare än i Sverige.

Kolla deras hemsida och leta fram en ort som ni passerar, Fritz Berger Online-Shop

Hälsn Anita o Dan
:):)

O

Oskar-543

Guest

Hej

Fritz Berger er den Största tillbehörsbutik i Tyskland
og god at handle med

Erik:spinny:

Nenne

HBK Medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
191
Medlemskap
2025

Hej.

Det är kanske denna du tänker på. Det är flera olika handlare som har tillsammans på samma ställe utanför München. Orten heter Sulzemoos och där finns även ställplats.
Motorhomes Used Motorhome Mobil Homes Europe Germany
Jag ser att det blev tårta på tårta då svaret ovan är till samma ställe. Men håll till godo ändå. :spinny::spinny:

Mvh
Janne

Senast ändrad:

Master

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2025

Fritz Berger har ett stort lager i Neumarkt med tillhörande butik. I anslutning till området finns en stellplatz. Vi var där sommaren 2007. Jag tror att detta är den största anläggningen som Fritz berger har.

F

F.d. 6530

Guest

Hej, Der freistadt i Sulsemoos, öster om Munchen är en anläggning med 5-6 handlare som har slagit sig samman på ett o samma ställe, där man kan titta på det mesta i husbils o husvagnsutbud. Stor tillbehörsaffär. Man kan övernatta där på området o där finns tillgång till WC, vatten o möjlighet att tömma tankar, finns oxå en liten servering. I Berlin finns oxå Freizeit Wittke , endast tillbehör, som är större än Der freistadt o där finns möjlighet att övernatta, dock ej med några facilliteter. Kan verkligen rekommendera Der freistadt,ett resmål i sig själv. Mvh Nilsman ( gratis stellplats på båda ställena)

F

F.d. 55287

Guest

Tackar, tackar, tänk vad snabbt man får svar här på HBK och även tips på andra ställen.
Kaj o Leena

benndix

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
106
Medlemskap
2027

Hej!
Bifogar en csv fil med bl.a Fritz Berger för tillbehör-

Bilagor

• Tillbehör.csv
    2,7 KB · Visningar: 150
F

F.d. 9319

Guest

Med priser är det väll som allt annat som man köper utomlands - det gäller att veta vad det kostar i Sverige. Det är inte säkert att allt är billigare utomlands. Ta med en Svensk katalog det kan vara till stor hjälp.

F

F.d. 7998

Guest

Fritz Berger har butikk i Flensburg, lett å hitta, følg skilt til "Førde Park" og du kommer inn i gate med mange affærer, bla Fritz Berger. Den er ikke så stor, men velutrustet.

Toppen