• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Europakarta att klistra på husbilen ?

MN+MN

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
1581
Medlemskap
2021
Hej vi är väldigt nyfikna på om det är någon som vet var vi kan få tag i europakarta som man sedan kan markera vilka länder som man rest till har sett detta på bilar som rullar?
mn+mn undrar

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Europakarta att klistra på husbilen ?

Vi var i Norge för 2 år sedan,jag fotade mycket men kommer inte ihåg vad ställena hade för namn.Så det måste ju vara jättebra.
Det gäller ju i Sverige också någon gång kommer man väl utanför Jönköpings kommun:D/susanne

Regent

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
7204
Medlemskap
2027

Hej vi är väldigt nyfikna på om det är någon som vet var vi kan få tag i europakarta som man sedan kan markera vilka länder som man rest till har sett detta på bilar som rullar?
mn+mn undrar

:)Hei.
07.10.2013.
Vi var innom "Camping Nordsee"utstyrsbutikk i Lise-Meitner Str. 5, Itzehoe og kjøpte Europa kart, 34,-E. Det er vårt fjerde kart, alle kjøpt i samme butikk.

Litt på siden, men vi besøkte TUV og kjøpte miljøoblat til den nye bilen på
N 53.54.316 Ø009.29.362 også i Itzehoe. (5 E).

Håper dette kan være til hjelp.

Hilsen Regent.

Bilagor

• NOVA - Spaniatur 2013. 036.jpg
    NOVA - Spaniatur 2013. 036.jpg
    2,1 MB · Visningar: 12
Senast ändrad:
F

F.d. 54814

Guest

Det her er Låtefoss mellom Odda og Røldal.

Mvh
TerjeM:spinny:

Toppen