• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Eura

Roger&Lana

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2625
Medlemskap
2025
Hej på er alla Vi har följt de flesta diskutionerna under Markisen sedan vi blev medlemmar och det har varigt en blandning av skratt och funderingar Så denna gången ställer jag en liten fråga ang Eura i 635 från 2000 Så här långt är vi jätte jätte nöjda.Var eller vad kan ev dyka upp som ett problem? Ni får gärna skriva vad ni tänker tycker och vet Mvh R o L

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: Eura

Vi har haft en Eura aktiva, Med en fiat motor en ok bil, tror att dom flesta HB bilar är ok karnse ett känt märke är att föredra, dom flesta bilar och bodelar har sjukdomar åtminstone här dom är nya,
Lycka till med er.
Skoogis

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Eura

Rundt 2000 ble svært mange Eura brukt som utleiebiler i Tyskland, delvis på grunn av en brukbar slitestyrke på innredning og utstyr uten at prisen ble for høy.

Toppen