• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

eura mobil

F

F.d. 17154

Guest
Hej

Tänkte berätar lite om våran husbil vi köpte i april i år.

Efter vi har kollad upp husbilar och allt som tillhör har vi bestämt oss för en eura mobil 680 vb.
Jag undrar lite varför det finns så få i sverige med tanke på att dem även klara mycket kalt väder allt är frostsäkert inbyggd med golvvärme etc.

Nej jag kan säger att vi älskar våran dougy ( så heter han ) och kan bara rekomendera husbilen. Vi har desutom en alkhoven altså en säng över hytten vilken passa oss som tvåbarns familje perfekt. Jag vet inte varför det finns så många delintegrerade husbilar? Är det bara att dem se lite bättre ut? Dem drar kanske lite mindre men är nästan klumpig för en familje med mer än ett barn.

Hälsningar till alla :wub:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15776

Guest
Sv: eura mobil

Hej.
kan bara hålla med om att Eura är en bra bil. Vi har int vinterkampat så jag vat inte hur det är. Vi har en 670 Terresta och är väldigt nöja med den..

Bengt

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Ett av svaren på att det finns så få Eura i Sverige kan va avsaknad av en riktig generalimportör som är spindeln i nätet. Om jag förstår rätt är det olika husbilsföretag som kör med parallell import nu och det blir aldrig samma sak.

PS vi har skrivit på för att byta bil och får vår Terrestra om två veckor, tänker använda den året runt.

F

F.d. 17154

Guest

hej
en nyare terresta var vi sugen på med men kändes till sist lite för mycket som första husbil. man nästa gången kan det blir något.

gratis till köpet :wub:

Toppen