• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Eura Mobil 810 2004

Liner

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
4006
Medlemskap
2025
Sv: Eura Mobil 810 2004

Hej
Har också en 810 EB årsmodell 2005 som snart har gått 10 000 mil.
Använder bilen året runt och är väldigt nöjd med komfort och kvalité.
Har stoppat i en del extra utrustning som tex. bränslecell, inverter, centraldammsugare, parabol etc som förgyller tillvaron lite extra:)
Dom bruna plastdetaljerna nertill runt om på min vart matta och fula så dom hade jag bort i höstas och lackerade om. Har skruvat en hel del med min, så är det något du undrar över så är det bara att höra av dig så kanske jag kan hjälpa till.
Med vänlig hälsning, Micke

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    2,5 MB · Visningar: 16

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Laika715
Ser du har en Snipe parabol (eller) hur funkar den?
Har du haft problem m. den, som att den inte hittar satteliterna?
Mvh.

Liner

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
4006
Medlemskap
2025

Hej
Har inte haft några problem med att hitta satelliter, hade en Snipe på min förra husbil också. Har ju bara åkt i Sverige än så länge ska väl tilläggas.

P

Peter Fiat Ducato

Guest

Hej,
jag har inte fått igång TV:n än, saknar box m.m. men skall lämna in den för att få igång den.
Mvh Peter

Night hawk

HBK Medlem
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
27533
Medlemskap
2025

Väldigt snygga bilar !

EuraMobil känns som ett bra val och jag rullar i min andra just nu.

Verkar finnas många som har varit med verkligen länge men ändå ser fantastiskt fräscha ut.
Stabila med en inredning som sällan ger så mycket ljud ifrån sig, rejält tilltagna sängar och sedan dubbelgolvet.

Dubbelgolvet ger dem dess trygga karaktär.

F

F.d. 50078

Guest

Grattis! Du kan nog känna dej trygg med ditt val av husbilSjälv har jag en annan modell av Eura en contura som vi köpte ny 04 kört 14 tusen mil med,utan problem på bodelen som vi upplever hålla hög kvalité bra bygge med dubbla golv! Vilket borgar för bra vinteregenskaper o lite vägljud vid färd.Lycka till!

Birgitta o Göran S

HBK Medlem
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
10629
Medlemskap
2026

Har en Eura Mobil integra 2014 om man läser tråden så ser jag att kvalitén har försämras under åren, har haft ca 30 garantifel på vår bil sedan vi köpte sen ny oktober 2013. Några vägrar fabriken åtgärda. Lycka till med er bil.

Toppen