• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Eura Mobil 810 2004

P

Peter Fiat Ducato

Guest
Hej,
nybliven ägare till denna Eura Mobil 810 årsm 2004, undrar om någon har mer info om vad man ska tänka på, samt om någon känner till någon plats för uppställning i närheten av Stockholm framåt vårkanten?
Mvh Peter

Bilagor

• Eura Mobil 810.jpg
    Eura Mobil 810.jpg
    80,7 KB · Visningar: 13

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Sv: Eura Mobil 810 2004

Grattis till nya husbilen. Vad jag gillar just med denna modell är inredningen. Man ställer sig med nosen mot en vacker utsikt, sedan kan man sitta mitt emot varandra och bara njuta av den makalösa utsikten man har på dessa modeller utan att behöva titta rakt in i ryggstöden på förar och passagerarstolarna. Hade en 2001 modell av Concorde där förar och passagerarstolarna var lägre än övrig inredning. Lycka till med Euran. Häggen i ett regnigt Umeå

Toppen