• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ett stort tack till Ringhalsarna

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ett stort tack till Ringhalsarna

Vi tackar också för en strålande (Snott Kejos skämt) träff. Margit lyser också över att få vara med på Ringhals.

Janne o Margit

F

F.d. 25127

Guest

Här från Skåne kommer ett stort tack till trion på ringhalsträffen
Mycke intresant info om elfabriken

Med vänlig hälsning

Marita & Sonny

Tortor

FD HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1029
Medlemskap
2023

Vill bara ansluta till hyllningskören. Tack Kejo med medarrangörer. Har lärt mig mycket.

Bl.a. att när vi åkte på söndagmorgonen så stängde jag av värmen. Råkade då komma åt det läget som tömmer friskvattentanken. Allt vatten (varm) strömmade ut på parkeringsplatsen och jag kunde inte stänga av det hela.

Det var alltså inte gråvattentanken som tömdes. (Känns skönt att säga detta)
Tore

Senast ändrad:
Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2028

vi vil også sige tak for et rigtig godt træf, dejligt at møde nye og gamle husbilsvenner igen og meget interresant at høre om elproduktionen på Ringhals og tak for at I havde ordnet det fantastiske vejr .
Tak til Sten-Åke og Maisy, Leif og Ethel for en dejlig eftermiddag med caching.

skønt at træffe JokkMokk gänget igen , vi ser frem til at ses igen til August :mat:

mange hilsener til alle fra Michael og Marianne

Toppen