• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ett stort tack till Gunnar & Marita!

F

F.d. 8656

Guest
Hej på er!

Vi vill tacka så mycket för gästvänligheten när vi var på besök, det var så trevligt! :)

God mat och dryck, både bad i poolen och i jacuzzin, bastu och härligt prat in på småtimmarna.

IMG_1315.JPG

Vill ge Marita extra beröm för det fina trädgården, fylld av både exotiska bär och frukter, olika sorters blommor, vanliga bär och fina kryddor.

IMG_1054.JPG

Lasse var extra impoenard av att Gunnar hade en stålsvarv som han fick låna, jättesnällt av dig Gunnar! :D

IMG_1310.JPG

IMG_1308.JPG

IMG_1337.JPG

IMG_1313.JPG

IMG_1305.JPG

Marita, din bönsallad var bland det godaste jag någonsin ätit, nu blir det mer bönor i salladen vill jag lova! :D

En stor kram till er båda!!!

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ett stort tack till Gunnar & Marita!

Vi vill osså tacka, vi fick även chansen att smaka på Gunnar och Maritas gästvänlighet för någon vecka sen. Margit blev lite avundsjuk på "källarförådet", tänk att slippa kasta någonting.

Margit o Janne

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Ett stort tack till Gunnar & Marita!

Vi vill oxå passa på att tacka för den gästfrihet som ni bjöd på nu det senaste dygnet.
IMG_3026.JPG
Man trodde nästan att man kommit till Medelhavet, man kunde inte tro att man befann sig mitt på ett industriområde i centrala Malmö.
IMG_3009.JPG
Det är kul att träffas så där spontant över en god bit mat, timmarna bara rusade iväg och plötsligt var kl 02:30.
Bara att krypa ner i bingen för att stiga upp några timmar senare och få en rundtur i en vad jag tror den största källare inom HBK.
IMG_3021.JPG
Här fanns det nog allt man kan behöva för att fixa i stort sett allt som behöver fixas.
Det tom stog en SAAB Sonett mitt på golvet.

Ett tack även till Michael o Annikka för det goda fikabrödet ni hade med er på snabbvisiten.

Toppen