• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ett par månader kvar. Håll ut!

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Ute är det snö och Sunlinern står och fryser med istappar litet här och där. Har varit ute och värmt upp henne ett par gånger i vinter bara för att kolla att allt fungerar och är torrt och fint.
Det är en bra känsla att starta upp Webaston, känna att värmen kommer, titta på litet sport på tvn och njuta av en liten Bitburger. Det gäller att hålla ut för nu är det bara ettpar månader till saltfria vägar och vår härnere i södra Sverige. Fy katten vad skönt det skall bli med en ny vår och trevliga resor.:) Man undrar litet hur dom som använder bilen just nu ute i snö och kyla
har det. Det skulle vara kul att prova men saltsörjan och vinterdäck kravet avhåller från test.
Det får bli resor söderut när man blir tidsmiljonär om några år:) Dom ser ju ut att ha det riktigt bra:) Jag blir bra avundsjuk när jag ser bilder på sol och kortärmat mitt i vintern

Senast ändrad:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Sv: Ett par månader kvar. Håll ut!

Jo, Jan & Inger, ni är inte ensamma om längtan söderut. Vi har också väntat ett bra tag, men snart går "tåget" (nästa år) då vi ska förena oss med "övre mogen ålder" på södra breddgarder, helt underbart!

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Ett par månader kvar. Håll ut!

Jo, Jan & Inger, ni är inte ensamma om längtan söderut. Vi har också väntat ett bra tag, men snart går "tåget" (nästa år) då vi ska förena oss med "övre mogen ålder" på södra breddgarder, helt underbart!

Det låter underbart. Vi får nog tyvärr vänta några år ytterligare men den som väntar på nått gott..... Nu väntar vi dock på våren och den kommer nog snart om man skall tro på hur det töar på utsidan just nu:) Har vi tur kan det vara salt och snöfritt redan i mars.:)

Toppen